SZO in actie tijdens het NK MBO!
Op de sportvelden van vv Berkum werd het NK MBO gespeeld. Studenten uit heel Nederland gingen de strijd met elkaar aan. Meerdere SZO-leden waren actief in abitrale trio’s om de wedstrijden in goede banen te leiden.
De wedstrijd om plek 3/4 stond onder leiding van René, samen met assistent-scheidsrechters Evert en Wout.
De finale werd geleid door Turhan, met Marco en Jasper als assistent-scheidsrechters. Een mooie aanstelling voor het arbitrale trio!
Daarnaast kwamen ook Wim Weuring en Reiny in actie tijdens de halve finales als scheidsrechter en assistent-scheidsrechter.
Mooi om te zien dat SZO ook bij landelijke toernooien sterk vertegenwoordigd is!





